Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
Sprawę załatwia: Referat Infrastruktury, Środowiska i Rolnictwa pok. 45, tel. 674-10-98 wew. 47
Wymagane dokumenty:
• Wniosek o udzielenie pomocy w utylizacji odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
• Informacja o wyrobach zawierających azbest stanowiącą załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31)
Opis procedury:
wniosek należy złożyć w sekretariacie urzędu (pok. nr 11)
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miasta i Gminy Pl. O. H. Koźmińskiego 1/2 26-420 Nowe Miasto nad Pilicą
Termin załatwienia sprawy:
• W momencie uzyskania przez urząd dofinansowania z WFOŚiGW na odbiór i utylizację azbestu od mieszkańców
Opłaty
Bezpłatnie
Po decyzji o otrzymaniu dotacji na zadanie: odbioru i utylizacji azbestu, Gmina Nowe Miasto nad Pilicą ogłasza przetarg bądź zapytanie cenowe na wykonawcę zadania. Wykonawca zadania, zgodnie z umową, odbiera azbest od właścicieli nieruchomości a następnie utylizuje.
Formularze
Formularz wniosku o udzielenie pomocy w utylizacji odpadów niebezpiecznych zawierających azbest
Pliki do pobrania
Pliki do pobrania:
- Podmiot udostępniający:
- Gmina Nowe Miasto
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Wejgt
- Informację wprowadził:
- Radosław Dąbrowski
- Data wytworzenia:
- 2013-05-16
- Data publikacji:
- 2013-05-16
- Data ostatniej zmiany:
- 2019-10-10